Cuti ^^


Assalamualaikum.



How's your holiday? K, cuti. Tajuknya pun dah bosan. Lagi" ditulis oleh orang yang membosankan *terima kasih atas gelaran tu* Gambar tu time kat Cameron Highland. Omeyy kecik + sakai -.- Tahun 2005. Maybe. Tahun yang banyak pergi jenjalan. Pergi Cameron, Bukit Merah, Langkawi~ Now? harapan laaah nak pergi lagi cetu. Semua dah besar" Kat universiti, asrama and otherss. Dulu, kecik" lagi semuaa~ 

Icad> Form 2 
Edin> Drjh 6
Yun> Drjh 3
Me> Drjh 1
Iyah> 3 tahun

Jangan tanya kenapa aku senaraikan umur my siblings --' 

Cuti akhir tahun ni bosan. Seriously. Me? duk tercongok kat rumah. Bukannya nak pegi tusyen kan? Pape tah Hanis ni .. Bajet dah pandai sangat *kutuk diri sendiri* Kakyun pun pergi tuisyen even dia baru balik dari asrama 8/12 yang lalu. Dia balik" je terus pergi tuisyen. Aku? Yang dah lama cuti ni tak pergi" tuisyen. Nampak tak k.e.m.a.l.a.s.a.n. nya disitu? Aku tak tuisyen tapi aku belajar sendiri, kaaayy! Lagi berkesan kalau belajar depan laptop *najat ajar, k~* Belajar sendiri lagi berkesan drpd pergi tuisyen. Tu aku. Yes! AKU. Kalau aku pergi tuisyen, ada aku nak bukak buku? harapan jelaaaaaaaaaaah. Balik dari tuisyen mesti main or do something wasting time. 

And, baru" ni pegi Terengganu. Memang idea bagus betul pergi T'ganu time musim tengkujuh~ Hujan :3 Keluar rumah basah. Keluar kereta basah. Nak pergi mana" basah. And, now, banjir. Lewls. Nasib baik sempat balik. Hehe. And, last day, time nak balik tuuu~ ada 'budak' tu kata dia kat Kelantan. haha. Dekat je  kot. Boleh jumpa -.- Esoknya, 'budak' tu kata dia kat T'ganu. Hahahahahaha. Aku dah balik weeeeh :b And, time ada berita pasal banjir, aku teringat kau. Really. Cane kau kat sana eh? haha. Remembering you is wasting my time. Bla bla bla.

Abang aku dua orang tu tak boleh ikut pergi Langkawi~ Final exam Xx Hahahahahahahahahahaha. Goodluck!

*KakNis jangan belajar jadi gedik boleh tak? - Iyah*
*Dah lama dah post ni jadi draft. Sian dia*




Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Bacalah Lagi~

Small Grey Outline Pointer