That day.


Assalamualaikum.

*cari gambar kat Tumblr*


okay done x)

Holla! lalalala macam mana nak mulakan entry ni? -,- hahahahahah okay teruk gila aku :3 well, dah """"lama"""" tak buat entry enn~ tetiba rasa nak buat entry tengah malam buta ni haha. k, parah.

Internet pulak macam taknak bagi hakoo buat entry jeee. okay abaikan semua tu. dugaan :)

As we all knew, 27/4. Hari Anugerah Kecemerlangan or Hari Kualiti. Yes, maybe hari tu hari 'gembira' for penerima hadiah and anugerah sebab dapat penghargaan bla bla bla. But, not for me. Result exam last year aku teruk okay. Ada lagi slip tu, jadi macam sampah bawah meja kat kelas, sekolah. Sesape nak usha pi tengok bawah meja wa, okay? Benda tu ada lagi sampai sekarang.

Okay, abaikan. And, hari tu mesti ada banyak gambar enn? Aku kan gila lensa. Bak kata 'ustaz' tuuuuuu~ "suka tangkap gambar" lalalalala~ DSLR takdok. Apa guna phone enn? haha okay. Tak boleh upload pun. USB taknak kawan dengan phone tu. Kuajjaq punya USB.







Kalau nak tengok lagi, boleh tengok kat wa punya Facebook or Twitter. Ada satu je pun xP haha malaihh nak upload bebanyak. Aku dah kata yang korang akan rasa nak muntah sebab ada muka aku jeee haha. Okay, tak lawak.

Take care. Assalamualaikum.

Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr Tumblr :D

*Reupdate







Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Bacalah Lagi~

Small Grey Outline Pointer