Birthday girl :')


Assalamualaikum.

Hi Birthday Girl! *waving*

Hyep ^^v first time buat entry dua kali sebulan. hehe. Teruk gila aku. Teserlah kemalasannya disitu. Okay, aku malas. Okay. 

My dearest Atiqah Aqilah Bt. Ahmad Jafri

Happy Birthdaaaaaaaaay! *jerit kat telinga kau* *imaginasi tinggi betul -.-*

Okay, T-qy. Lemme tell them about you. Mwehehehe.

Kau orang pertama yang aku kenal kat Simpang. Selain kawan" lama aku. Yes! KAU! Bangga tak? haha. Then, kita sembang" or lebih kepada kenalkan diri --' And, guess what? Aku langsung tak sangka yang kita akan rapat sampai sekarang. Seriously. Chemist! Hahaha. 

Form 2, kita satu kelas. Aku, kau, Najat and others. Kita duduk bertiga. And, terciptalah, HaQiRa, QiHaRa and RaQiHa *budak kelas 2F dah biasa dengan benda ni* *I'm HaQiRa!* And, aku yang buat nama panggilan untuk kau~ T-QY! Aku yang buat! Nama tu guna sampai sekarang enn? *bangga* 

Form 3, aku duduk sebelah kau. Makin rapat laah kita kan? Dengan Afiqah yang ada kat depan tuuu -.- Sama je korang berdua ni. Suka nyakat akuuuuu --' Sabar jelaaah :3 And, Afiqah selalu jelly bila kita sweet" enn? Haha. 

T-qy, this is for you. 

Okay, girl. Be a good girl ;) sister, daughter, servant, student and others. Forget your problems and focus on your study. You wanna get straight A's, right? So, let struggle for it! Nak fly ke Korea kan? heee ;-) When you need me, I'm always with you. I'm here for you.

Here ^_^






Form1? *angkat kening*

Gambar kau banyak dalam pendrive aku. Nyemak jee. hahahaha jokes ;p
Okay, entry ni memang KHAS untuk Atiqah Aqilah Bt. Ahmad Jafri a.k.a T-qy a.k.a Miss Jefflela ;D

*Happy Birthday to Abg. Zhafran too :DD*

Goodnight guyss. Assalamualaikum.





Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Bacalah Lagi~

Small Grey Outline Pointer